Kategorija
 
 
 
Limited Special
Popust 10 % na sve uz kod BALABIM10
Ponuda završava za:
 
 
 
 
 

I. Uvodne odredbe

1. Podaci o prodavatelju: Ascona Trading s.r.o., sa sjedištem na adresi Radlinského 972/3, 05201 Spišská Nová Ves, registracijski broj tvrtke: 50011146, PDV broj: 2120140066, PDV ID broj: SK2120140066, upisana u trgovački registar Okružnog suda Košice I, odjeljak: Sro, umetni broj: 37990/V (u daljnjem tekstu "prodavatelj").

2. Kontaktni podaci prodavatelja:
• email: info@balabim.hr
• telefon: +385 21 784 0017

3. Ovi uvjeti poslovanja opisuju međusobna prava i obveze prodavatelja i fizičke osobe koja sklopi ugovor o kupnji (u daljnjem tekstu "kupac") putem web sučelja koje se nalazi na web stranici www.balabim.hr (u daljnjem tekstu "internetska trgovina").

4. Odredbe uvjeta poslovanja sastavni su dio ugovora o kupnji. Različiti aranžmani u ugovoru o kupnji imaju prednost nad odredbama ovih uvjeta.

5. Ovi uvjeti poslovanja i ugovor o kupnji sklapaju se na hrvatskom jeziku.

6. Ovi opći uvjeti poslovanja (u daljnjem tekstu "uvjeti poslovanja") u skladu su s odredbama zakona br. 40/1964 Zb. Građanski zakonik sa izmjenama i dopunama (u daljnjem tekstu: "građanski zakonik"), zakona br. 250/2007 Zb. o zaštiti potrošača i o izmjeni zakona Slovačkog Nacionalnog vijeća br. 372/1990 Zb. o prekršajima, kako je izmijenjen (u daljnjem tekstu "zakon o zaštiti potrošača"), zakona br. 102/2014 Zb. o zaštiti potrošača u prodaji robe ili pružanju usluga na temelju ugovora na daljinu ili ugovora sklopljenog izvan poslovnih prostorija prodavatelja i o izmjenama i dopunama određenih zakona (u daljnjem tekstu: "zakon o zaštiti potrošača u prodaji na daljinu").


II. Roba i cijene

1. Podaci o robi, okvirni datum isporuke, uključujući cijene pojedinačne robe i glavne značajke robe, navedeni su za pojedinačnu robu u katalogu internetske trgovine.

2. Cijene robe su navedene, uključujući porez na dodanu vrijednost, sve povezane naknade i troškove povrata robe, u slučaju da roba po svojoj definiciji ne može biti vraćena poštom. Cijene robe ostaju važeće dok su prikazane u internetskoj trgovini.

3. Sve prezentacije robe u katalogu internetske trgovine informativnog su karaktera i prodavatelj nije obvezan sklopiti ugovor o kupnji u vezi s tom robom.

4. Podaci o troškovima povezanima s pakiranjem i isporukom robe objavljuju se u internetskoj trgovini.

5. Bilo kakve popuste na kupovnu cijenu robe nije moguće kombinirati, osim ako se prodavatelj i kupac ne dogovore drugačije.


III. Način sklapanja ugovora o kupnji

1. Narudžba robe može se izvršiti (I) putem vašeg korisničkog računa, nakon prethodne registracije u internetskoj trgovini ili (II) ispunjavanjem obrasca za narudžbu bez registracije.

2. Prije slanja narudžbe, kupcu je omogućeno provjeriti i izmijeniti podatke koje je unijeo u narudžbu. Kupac šalje narudžbu prodavatelju klikom na tipku Pošalji narudžbu. Podaci navedeni u narudžbi smatraju se točnim. Uvjet za valjanost narudžbe je popunjavanje svih obaveznih podataka u obrascu za narudžbu i potvrda kupca da je pročitao ove uvjete poslovanja.

3. Nakon primitka narudžbe, prodavatelj će kupcu poslati potvrdu o primitku narudžbe na e-mail adresu koju je kupac unijeo prilikom narudžbe. Ova potvrda smatra se sklapanjem ugovora. Prilogom potvrde su aktualni uvjeti poslovanja prodavatelja. Ugovor za kupnju sklapa se potvrdom narudžbe prodavateljem na e-mail adresu kupca. Sve narudžbe primljene prodavateljem su obvezujuće.

4. Kupac ima pravo otkazati narudžbu bez navođenja razloga u bilo kojem trenutku prije otpreme robe putem e-maila ili telefona. Kupac je dužan u obavijesti o otkazivanju narudžbe navesti broj narudžbe, ime, e-mail i opis naručene robe.

5. U slučaju da prodavatelj ne može ispuniti bilo koji od zahtjeva navedenih u narudžbi, on će izmijenjenu ponudu poslati na e-mail adresu kupca. Izmijenjena ponuda smatra se novim nacrtom ugovora o kupnji, a u tom slučaju ugovor o kupnji sklapa se potvrdom kupca o primitku ove ponude slanjem na e-mail adresu prodavatelja navedenu u ovim uvjetima poslovanja.

6. U slučaju da je došlo do tehničke pogreške na strani prodavatelja prilikom navođenja cijene robe u internetskoj trgovini ili tijekom narudžbe, prodavatelj nije dužan isporučiti robu kupcu po ovoj pogrešnoj cijeni. Prodavatelj obavještava kupca o pogrešci bez nepotrebnog odgađanja i šalje izmijenjenu ponudu kupcu na njegovu e-mail adresu. Izmijenjena ponuda smatra se novim nacrtom ugovora o kupnji i u tom slučaju ugovor o kupnji sklapa se potvrdom kupca o primitku na e-mail adresu prodavatelja.

7. Troškovi koji su kupcu nastali zbog korištenja sredstava komunikacije na daljinu u vezi sa sklapanjem ugovora o kupnji (troškovi internetske veze, troškovi telefonskih poziva) snosi kupac. Ti se troškovi ne razlikuju od osnovne stope.


IV. Korisnički račun

1. Svaki kupac može pristupiti svome korisničkom računu (u daljnjem tekstu "korisnički račun") na temelju registracije u internetskoj trgovini. Pomoću korisničkog računa kupac može naručiti robu. Kupac može naručiti robu i bez registracije, osim ako to nisu proizvodi u kojima je potrebna zaštita maloljetnika.

2. Prilikom registracije korisničkog računa i prilikom naručivanja robe kupac je dužan sve podatke navesti ispravno i istinito. Kupac je dužan ažurirati podatke navedene u korisničkom računu u slučaju bilo kakvih promjena. Podatke koje kupac navede u korisničkom računu i prilikom naručivanja robe prodavatelj smatra ispravnim.

3. Pristup korisničkom računu osiguran je korisničkim imenom i lozinkom. Kupac je dužan čuvati povjerljivost podataka koji su potrebni za pristup njegovom korisničkom računu. Prodavatelj nije odgovoran za bilo kakvu zlouporabu korisničkog računa od strane trećih osoba.

4. Kupac nema pravo dopustiti korištenje korisničkog računa trećim osobama.

5. Prodavatelj može otkazati korisnički račun, posebno ako kupac duže vrijeme ne koristi svoj korisnički račun ili ako kupac krši svoje obveze iz ugovora o kupnji ili ovih uvjeta poslovanja.

6. Kupac potvrđuje da korisnički račun ne mora biti dostupan u svakom trenutku, posebno zbog potrebnog održavanja hardverske i softverske opreme prodavatelja ili trećih strana.


V. Kupovna cijena i uvjeti dostave

1. Cijenu robe i sve troškove vezane uz dostavu robe prema kupoprodajnom ugovoru može kupac platiti u obliku gotovinskog plaćanja, poklon bona, pouzeća na mjestu isporuke robe, pouzeća putem tvrtke koja pruža poštanske usluge, bezgotovinskog prijenosa na račun prodavatelja ili plaćanja karticom putem online pristupnika za plaćanje.

2. Zajedno s kupovnom cijenom, kupac je dužan prodavatelju nadoknaditi troškove povezane s pakiranjem i isporukom robe u dogovorenom iznosu. Ako nije izričito navedeno drugačije, kupovna cijena uključuje i troškove povezane s isporukom robe.

3. U slučaju plaćanja gotovinom, kupovna cijena plaća se tijekom primanja robe. U slučaju bezgotovinskog plaćanja, kupovna cijena plaća se u roku od 7 dana od sklapanja ugovora o kupnji. U slučaju plaćanja putem pristupnika za plaćanje, kupac slijedi upute odgovarajućeg operatora elektroničkih načina plaćanja. U slučaju bezgotovinskog plaćanja, obveza kupca da plati kupovnu cijenu izvršava se u trenutku uplate odgovarajućeg iznosa na bankovni račun prodavatelja.

4. U slučaju plaćanja poklon bonom, iznos poklon bona oduzima se od iznosa robe. Uvjeti korištenja poklon bona:
• poklon bon se može iskoristiti samo jednom tijekom kupnje robe na e-trgovini balabim.hr,
• rok valjanosti bona je ograničen na 1 godinu od kupnje; nakon ovog roka poklon bon gubi valjanost,
• vrijednost bona je navedena na svakom bonu i uključuje PDV,
• u slučaju da ukupna cijena robe premašuje vrijednost bona, kupac je dužan doplatiti razliku,
• ako je ukupna cijena robe niža od vrijednosti bona, ostatak vrijednosti istekne bez naknade,
• bon se može iskoristiti samo jednom za jednu kupnju,
• u jednoj narudžbi je moguće iskoristiti samo jedan bon,
• bon nije moguće zamijeniti za gotovinu,
• u slučaju povrata ili reklamacije robe koja je plaćena poklon bonom, iznos će biti vraćen kupcu u obliku zamjenskog poklon bona,
• korištenjem koda za plaćanje kupnje na balabim.hr bon gubi valjanost,
• kupnjom bona pristajete na njegovo korištenje na temelju navedenih uvjeta.

5. Roba se kupcu dostavlja na adresu određenu kupcem u narudžbi. Prodavatelj kupcu dostavlja robu u što najkraćem mogućem vremenu nakon primitka elektronskog formulara s narudžbom, u roku isporuke navedenom na internet stranici prodavatelja, najkasnije do 30 kalendarskih dana.

6. U slučaju da prodavatelj ne može isporučiti svu naručenu robu kupcu u dogovorenom roku, dužan je što prije obavijestiti kupca o ovoj situaciji i obavijestiti ga o očekivanom datumu isporuke naručene robe ili ponuditi isporuku istovrijedne robe. U slučaju da kupac naruči robu nestandardnih dimenzija ili robu težine veće od 30 kg, prodavatelj će se pojedinačno dogovoriti s kupcem o načinu plaćanja i dostave.

7. Troškovi isporuke robe ovisno o načinu dostave i preuzimanja robe navode se u narudžbi kupca i u potvrdi o narudžbi prodavateljem. U slučaju da je način dostave dogovoren na temelju posebnog zahtjeva kupca, kupac snosi rizik i sve dodatne troškove povezane s tim načinom dostave.

8. Ako je prodavatelj prema ugovoru o kupnji obvezan isporučiti robu na mjesto koje je kupac odredio u narudžbi, kupac je dužan robu preuzeti. U slučaju da je iz razloga na strani kupca potrebno isporučiti robu više puta ili na drugi način nego koji je naveden u narudžbi, kupac je dužan platiti troškove povezane s ponovnom isporukom robe, odnosno troškove povezane s drugim načinom dostave.

9. Prilikom preuzimanja robe preporučujemo kupcima provjeriti da omot robe nije oštećen. U slučaju da je omot oštećen na način da dokazuje neovlašteno otvaranje pošiljke, kupac ne mora od prijevoznika preuzeti pošiljku.

10. Prodavatelj će kupcu izdati porezni dokument - račun. Porezni dokument priložen je uz isporučenu robu, a služi i kao izjava o jamstvu.

11. Kupac stječe vlasništvo nad robom plaćajući ukupnu kupovnu cijenu robe, uključujući troškove dostave, ali prvo preuzimanjem robe. Odgovornost za slučajno pokvarenje, oštećenje ili gubitak robe prelazi na kupca u trenutku primitka robe ili u trenutku kada je kupac bio dužan preuzeti robu, ali to nije učinio kršeći ugovor o kupnji.


VI. Povrat robe i odustanak od ugovora 

1. Kupac koji je kao potrošač sklopio ugovor o kupnji izvan svoje poslovne aktivnosti ima pravo odustati od ugovora o kupnji.

2. Ako je ugovor o kupnji sklopljen na daljinu (putem internetske trgovine) ili izvan poslovnih prostorija, i istovremeno ako je prodavatelj kupca pravovremeno i pravilno obavijestio o pravu na odustanak od ugovora o kupnji, uvjetima, roku i postupku za ostvarivanje prava odsustati od ugovora o kupnji, uključujući obrazac za odustajanje od ugovora o kupnji (u skladu s odredbama stavka 3. točkom 1. h) zakona o zaštiti potrošača u prodaji na daljinu) i istodobno ispunjavajući zakonom propisane činjenice, kupac ima pravo prema zakonu o zaštiti potrošača u prodaji na daljinu odustati od ugovora o kupnji bez obrazloženja i bez ikakve sankcije.

3. Rok za odustajanje od ugovora je 30 dana:
• u trenutku preuzimanja robe koja je isporučena kao zadnja, u slučaju da je predmetom ugovora o kupnji naručena roba koja se isporučuje posebno,
• u trenutku preuzimanja zadnjeg dijela ili zadnjeg komada, u slučaju da je predmetom ugovora o kupnji više vrsta robe ili isporuka više dijelova,
• u trenutku preuzimanja prve isporučene robe, u slučaju da je predmetom ugovora o kupnji roba koja je isporučena tijekom određenog razdoblja.

4. Kupac prima na znanje i suglasan je da u skladu s odredbom 7 stavka 6. zakona o zaštiti potrošača u prodaji na daljinu, između ostalog, ne može odustati od ugovora o kupnji:
• pružanje usluge, u slučaju da je pružanje usluge započelo izričitim pristankom potrošača, a potrošač je izvijestio da je uredno obaviješten da izricanjem ove suglasnosti gubi pravo na odustanak od ugovora nakon potpunog pružanja usluge, i ako je došlo do potpunog pružanja usluge,
• prodaja robe proizvedene prema posebnim zahtjevima potrošača, prilagođene robe ili robe namijenjene posebno jednom potrošaču,
• prodaja robe koja će brzo pokazivati znakove kvarenja ili je pokvarljiva,
• prodaja robe u zaštitnom pakiranju koja se iz zdravstvenih ili higijenskih razloga ne može vratiti i čije zaštitno pakiranje je nakon isporuke pokvareno,
• prodaja alkoholnih pića, čija cijena je dogovorena u trenutku sklapanja ugovora, dok njihova isporuka može se izvršiti najranije od 30 dana, a njihova cijena ovisi o kretanju cijena na tržištu, na što prodavatej ne može utjecati,
• prodaja zvučnih snimaka, video zapisa, audio-video zapisa, knjiga ili računalnog softvera koji se prodaju u zaštitnom pakiranju, u slučaju da je potrošač proizvode raspakirao.

5. Za poštovanje roka za odustajanje od ugovora o kupnji, kupac mora poslati bilo koju jasnu izjavu u kojoj izražava volju za odustajanje od ugovora o kupnji u roku iz stavka 3. ovog članka.

6. Za odustajanje od ugovora o kupnji kupac može koristiti standardni obrazac za odustajanje od ugovora o kupnji koji je pružio prodavatelj. Odustanak od ugovora o kupnji kupac će poslati na e-mail adresu ili adresu dostave prodavatelja navedenu u ovim uvjetima poslovanja. Prodavatelj će kupcu bez odgađanja potvrditi primitak obrasca.

7. Kupac koji je odustao od ugovora o kupnji dužan je robu vratiti prodavatelju u roku od 14 dana od odustajanja od ugovora o kupnji. Kupac snosi troškove vraćanja robe prodavatelju, čak i ako se roba ne može vratiti poštom zbog svojih karakteristika.

8. Ako kupac odustane od ugovora o kupnji, prodavatelj će mu vratiti bez odgađanja, ali najkasnije u roku od 14 dana od odustajanja od ugovora o kupnji, sva sredstva, uključujući troškove dostave, koje je primio, na isti način, osim ako se kupac i prodavatelj ne dogovore drugačije. Prodavatelj će primljena sredstva vratiti kupcu na drugi način samo ako kupac daje suglasnost i ako neće nastati dodatne troškove.

9. Ako je kupac odabrao drugi način, a ne najjeftiniji način isporuke robe koji je ponudio prodavatelj, prodavatelj će kupcu nadoknaditi troškove isporuke robe u iznosu koji odgovara najjeftinijem načinu isporuke ponuđene robe.

10. Ako kupac odustane od ugovora o kupnji, prodavatelj nije dužan vratiti primljena sredstva kupcu prije nego što kupac preda robu ili dokaže da je robu poslao prodavatelju.

11. Ako je moguće, kupac bi robu trebao prodavatelju vratiti što manje oštećenu, istrošenu i prljavu i ako je moguće, u izvornom omotu. Potrošač odgovara za smanjenje kvalitete robe u slučaju da je s robom rukovao drugačije nego što je neophodno s njom rukovati s obzirom na njezin karakter i njezine osobine, a smanjenje kvalitete robe nastalo je uslijed ovakvog rukovanja.

12. Prodavatelj ima pravo odustati od ugovora o kupnji zbog isteka zaliha, nedostupnosti robe ili kad su proizvođač, dostavna služba ili dobavljač robe prekinuli proizvodnju ili dostavu robe. Prodavatelj je dužan odmah obavijestiti kupca putem e-mail adrese navedene u narudžbi i vratiti u roku od 14 dana od obavijesti o odustajanju od ugovora o kupnji sva sredstva, uključujući troškove dostave koje je primio na temelju ugovora, na isti način ili na način koji je kupac odredio.


VII. Politika povratka (prava koja proizlaze iz manjkavog izvršenja)

1. Prodavatelj je odgovoran kupcu da roba nema oštećenja nakon primitka. Prodavatelj je posebno odgovoran kupcu da u vrijeme kad je kupac preuzeo robu:
• roba ima dogovorene karakteristike, a ako nema dogovora, ima karakteristike koje je opisao prodavatelj ili proizvođač ili koje kupac očekuje s obzirom na značajke robe i reklame koje obavljaju,
• roba je prikladna za svrhu koju je prodavatelj naveo za njezino korištenje ili u kojoj se roba iste vrste obično koristi,
• roba odgovara kvaliteti ili dizajnu dogovorenog uzorka ili modela, ako su kvaliteta ili dizajn određeni prema dogovorenom uzorku ili modelu,
• roba je u odgovarajućoj količini, mjeri ili težini, i
• roba udovoljava zahtjevima zakonskih propisa.

2. Kupac ima pravo ostvariti pravo na kvar koji se pojavi u robi široke potrošnje u roku od dvadeset četiri mjeseca od primitka.

3. Ako je na robi koja se prodaje, na pakiranju, u uputama koje prate robu ili u oglašavanju, u skladu s drugim pravnim propisima, navedeno razdoblje u kojem se roba može koristiti, primjenjuju se odredbe jamstva za kvalitetu. Kao jamstvo kvalitete, prodavatelj se obvezuje da će roba tijekom određenog vremena biti prikladna za obično korištenje ili da će zadržati svoja uobičajena svojstva. Ako je kupac legitimno okrivio prodavatelja za kvar robe, nije počeo teći rok za ostvarivanje prava iz manjkavog izvršenja ni jamstveni rok za razdoblje tijekom kojeg kupac ne može koristiti pokvarenu robu.

4. Odredbe iz prethodnog stavka uvjeta poslovanja ne primjenjuju se na robu koja se prodaje po nižoj cijeni zbog kvara za koji je dogovorena niža cijena, na oštećenje robe prouzročene uobičajenim korištenjem, na rabljenu robu s oštećenjem koja odgovara stupnju korištenja ili oštećenja, koje je roba imala tijekom preuzimaja kupcom ili ako to proizlazi iz svojstva robe. Pravo koje proizlazi iz manjkavog izvršenja ne pripada kupcu, ako je prije preuzimanja robe znao da roba ima kvar, ili ako je kupac taj kvar prouzročio.

5. U slučaju da se pojavi kvar, kupac može podnijeti prodavatelju reklamaciju i zatražiti zamjenu za novu robu, popravak robe, razuman popust na kupovnu cijenu ili odustati od ugovora.

6. Kupac ima pravo odustati od ugovora ako roba ima značajni kvar, ako se roba ne može pravilno koristiti zbog ponovnog oštećenja ili kvara nakon popravka ili u slučaju velikog broja oštećenja robe.

7. Kršenje ugovora o kupnji značajno je kad je ugovorna stranu koja krši ugovor u trenutku sklapanja ugovora već znala ili trebala je znati da druga strana ne bi sklopila ugovor kad bi ovo kršenje predvidjela.

8. U slučaju kvara koji predstavlja beznačajno kršenje ugovora (bez obzira na to je li kvar popravljiv ili ne), kupac ima pravo na popravak kvara ili razumni popust na kupovnu cijenu.

9. U slučaju popravljivog kvara koji se pojavi više puta nakon popravka (obično treća reklamacija istog kvara ili četvrta reklamacija različith nedostataka) ili ako roba ima veliki broj nedostataka (obično najmanje tri nedostatke), kupac ima pravo tražiti popust na kupovnu cijenu, zamijenu robe ili odustati od ugovora.

10. Pri podnošenju reklamacije kupac je dužan obavijestiti prodavatelja koje pravo je odabrao. Promjena izbora bez pristanka prodavatelja moguća je samo ako je kupac zatražio popravak nedostatka koji se pokaže da ga nije moguće popraviti. Ako kupac svoje pravo iz manjkavog izvršenja ugovora ne odabere na vrijeme, imat će ista prava kao u slučaju beznačajnog kršenja ugovora.

11. U slučaju da popravak ili zamjena robe nisu moguće, na temelju odustanka od ugovora kupac može zahtijevati povrat kupovne cijene u punom iznosu.

12. U slučaju da prodavatelj dokaže da je kupac znao za nedostatak robe prije preuzimanja ili je taj nedostatak prouzročio, prodavatelj nije dužan udovoljiti zahtjevu kupca.

13. Kupac ne može reklamirati robu s popustom iz razloga zbog kojeg je roba na popustu.
Prodavatelj je dužan primiti reklamaciju u bilo kojem poslovnom prostoriju u kojem je primitak reklamacije mogući, ili u sjedištu ili mjestu poslovanja. Prodavatelj je dužan kupcu izdati pisanu potvrdu o tome kada je kupac ostvario pravo, što je sadržajem reklamacije i koji način reklamacije kupac zahtijeva, kao i potvrdu datuma i načina reklamacije, uključujući potvrdu o popravku i trajanje, ili pismeno obrazloženje za odbijanje reklamacije.

15. Prodavatelj ili njime zadužen radnik odlučuje o reklamaciji odmah, u kompliciranijim slučajevima do tri radna dana. U ovaj rok ne uračunava se vrijeme potrebno za stručnu procjenu greške koje je adekvatno prema vrsti proizvoda ili usluge. Prodavatelj je obvezan riješiti reklamaciju najkasnije do 30 kalendarskih dana od njezine primjene. Rok za rješenje reklamacije počinje teći sljedeći dan od primjene reklamacije. Rješenje nakon ovog roka smatra se značajnim kršenjem kupoprodajnog ugovora, a kupac ima pravo na odustanak od ugovora. Trenutkom primjene reklamacije smatra se trenutak kada izraz volje kupca (primjena prava zbog pogrešnog izvršenja) stigne prodavatelju.

16. Prodavatelj pismeno obavještava kupca o rezultatu reklamacije.

17. Pravo koje proizlazi iz manjkavog izvršenja ne pripada kupcu ako je kupac prije preuzimanja robe znao da roba ima nedostatak, ili ako je kupac taj nedostatak prouzročio.

18. U slučaju opravdane reklamacije, kupac ima pravo na naknadu namjerno nastalih troškova nastalih u vezi s reklamacijom. Ovo pravo može kupac ostvariti u prodavatelja u roku od jednog mjeseca nakon isteka jamstvenog roka, u suprotnom slučaju ga sud ne mora odobriti.
19. Kupac može odabrati način reklamacije.


VIII. Osobni podaci

1. Svi podaci koje ste nam pružili u našoj suradnji su povjerljive i ćemo s njima postupati kao s povjerljivim podacima. Ako ne dobijemo vašu pismenu suglasnost, nećemo koristiti vaše podatke osim u svrhu izvršenja ugovora, osim e-mail adrese na koju vam se mogu slati trgovinske notifikacije, jer je ovaj postupak dopušten zakonom ukoliko ga ne odbijete. Trgovinske notifikacije mogu se odnositi samo na sličnu ili povezanu robu i mogu se odbiti u bilo kojem trenutku na jednostavan način (slanjem pisma, e-maila ili klikom na link u trgovinskoj notifikaciji). U tu svrhu e-mail adresa čuvat će se u roku od 3 godine od sklapanja zadnjeg ugovora između ugovornih strana.

2. Detaljnije informacije o zaštiti osobnih podataka potražite u politici privatnosti OVDJE.


IX. Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova

1. Slovačka tržišna inspekcija sa sjedištem na adresi P. O. BOX 29, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava, internetska adresa: https://www.soi.sk/sk, odgovorna je za izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova koji proizlaze iz ugovora o kupnji. Platforma za rješavanje sporova online na adresi http://ec.europa.eu/consumers/odr može se koristiti za rješavanje sporova između prodavatelja i kupca prema ugovoru o kupnji.

2. Europski potrošački centar Slovačka Republika, sa sjedištem na adresi Mlynské nivy 44/A, 827 15 Bratislava 212 Slovačka Republika, internetska adresa: https://esc-sr.sk/ kontaktna je točka u skladu s Uredbom (EU) br. 182/2011 Europskog parlamenta i Vijeća. 524/2013 od 21. svibnja 2013. o online rješavanju potrošačkih sporova i dopunjuje Uredbu (EZ) br. 2006/2004 i Direktivom 2009/22 / EC (Uredba o online rješavanju potrošačkih sporova).

3. Prodavatej ima pravo na prodaju robe na temelju trgovinske dozvole. Tržišnu inspekciju obavlja u okviru svoje nadležnosti nadležni trgovinski ured. U okviru definiranih granica, Slovačka tržišna inspekcija nadzire poštivanje zakona o zaštiti potrošača i zakona o zaštiti potrošača u prodaji na daljinu.


X. Završne odredbe 

1. Označenjem polja prije slanja narudžbe kupac potvrđuje da je pročitao, razumio i u potpunosti se slaže s ovim općim uvjetima poslovanja.

2. Ugovorne strane mogu svu pismenu korespondenciju poslati jedna drugoj elektroničkom poštom.

3. Kupac šalje prodavatelju poštu na e-mail adresu navedenu u ovim uvjetima poslovanja. Prodavatelj šalje kupcu poštu na e-mail adresu navedenu u njegovom korisničkom računu ili u narudžbi.

4. Sve dogovore između prodavatelja i kupca uređuje zakon Slovačke Republike. Ako odnos uspostavljen ugovorom o kupnji sadrži međunarodni element, stranke se slažu da se odnos odnosi prema pravu Slovačke Republike. To ne utječe na prava potrošača prema općenito obvezujućim pravnim propisima.

5. Prodavatelj nije vezan nikakvim kodeksima ponašanja u odnosu na kupca u skladu s odredbom 3 st. 1. točkom n) zakona o zaštiti potrošača u prodaji na daljinu.

6. Sva prava na web stranicu prodavatelja, posebno autorska prava na sadržaj, uključujući izgled stranice, fotografije, filmove, grafiku, zaštitne znakove, logotipe i ostali sadržaj i elemente, pripadaju prodavatelju. Zabranjeno je kopirati, uređivati ili na drugi način koristiti web stranicu ili njezin dio bez pristanka prodavatelja.

7. Prodavatelj nije odgovoran za pogreške uzrokovane intervencijama trećih strana u internetskoj trgovini ili kao posljedice uporabe suprotno njezinoj svrsi. Tijekom korištenja internetske trgovine kupac ne smije koristiti postupke koji mogu negativno utjecati na njezino funkcioniranje i ne smije obavljati bilo kakvu aktivnost koja bi mogla dopustiti njemu ili trećim stranama neovlašteno ometanje ili neovlaštenu uporabu softvera ili drugih komponenata od kojih se sastoji internetska trgovina i korištenje internetske trgovine ili njezinih djelova ili softverske opreme na način koji bi bio u suprotnosti s namjenom ili svrhom internetske trgovine.

8. Ugovor o kupnji, uključujući uvjete poslovanja, arhiviran je u elektroničkom obliku prodavateljem i nije dostupan.

9. Prodavatelj može izmijeniti ili dopuniti tekst uvjeta poslovanja. Ova odredba ne dovodi u pitanje prava i obveze nastale tijekom razdoblja valjanosti prethodne verzije uvjeta poslovanja.


Ovi uvjeti poslovanja stupaju na snagu 01.01.2022.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Potpuna (desktop) verzija