Kategorija
 
 
 
Limited Special
Popust 10 % na sve uz kod BALABIM10
Ponuda završava za:
 
 
 
 
 

Primili ste oštećenu robu? Obavijestite nas o tome što je prije moguće putem e-maila ili telefona. Štetu je dovoljno dokazati fotografijom. Reklamaciju ćemo riješiti zamjenom, slanjem nove robe ili povratom novca na bankovni račun. Ako se radi o nefunkcionalnoj robi ili drugom nedostatku, ne ustručavajte se kontaktirati nas i vaš ćemo slučaj riješiti individualno. Molimo vas da nam opišete štetu putem e-maila ili telefonskim putem i obavijestit ćemo vas o rješenju vaše reklamacije.


Služba za korisnike

Telefonski broj: +385 21 784 0017
E-mail: info@balabim.hr
Kontakt obrazac


Ako se odlučite za povrat robe, pošaljite je zajedno s ispunjenim obrascem za reklamaciju i računom na:

EXPANDECO - BALABIM
Božidara Adžije 23/2
10000 Zagreb

Obrazac za reklamaciju (stavite ga u pošiljku)


Politika povratka

1. Prodavatelj je odgovoran kupcu da roba nema oštećenja nakon primitka. Prodavatelj je posebno odgovoran kupcu da u vrijeme kad je kupac preuzeo robu:
• roba ima dogovorene karakteristike, a ako nema dogovora, ima karakteristike koje je opisao prodavatelj ili proizvođač ili koje kupac očekuje s obzirom na značajke robe i reklame koje obavljaju,
• roba je prikladna za svrhu koju je prodavatelj naveo za njezino korištenje ili u kojoj se roba iste vrste obično koristi,
• roba odgovara kvaliteti ili dizajnu dogovorenog uzorka ili modela, ako su kvaliteta ili dizajn određeni prema dogovorenom uzorku ili modelu,
• roba je u odgovarajućoj količini, mjeri ili težini, i
• roba udovoljava zahtjevima zakonskih propisa.

2. Kupac ima pravo ostvariti pravo na kvar koji se pojavi u robi široke potrošnje u roku od dvadeset četiri mjeseca od primitka.

3. Ako je na robi koja se prodaje, na pakiranju, u uputama koje prate robu ili u oglašavanju, u skladu s drugim pravnim propisima, navedeno razdoblje u kojem se roba može koristiti, primjenjuju se odredbe jamstva za kvalitetu. Kao jamstvo kvalitete, prodavatelj se obvezuje da će roba tijekom određenog vremena biti prikladna za obično korištenje ili da će zadržati svoja uobičajena svojstva. Ako je kupac legitimno okrivio prodavatelja za kvar robe, nije počeo teći rok za ostvarivanje prava iz manjkavog izvršenja ni jamstveni rok za razdoblje tijekom kojeg kupac ne može koristiti pokvarenu robu.

4. Odredbe iz prethodnog stavka uvjeta poslovanja ne primjenjuju se na robu koja se prodaje po nižoj cijeni zbog kvara za koji je dogovorena niža cijena, na oštećenje robe prouzročene uobičajenim korištenjem, na rabljenu robu s oštećenjem koja odgovara stupnju korištenja ili oštećenja, koje je roba imala tijekom preuzimaja kupcom ili ako to proizlazi iz svojstva robe. Pravo koje proizlazi iz manjkavog izvršenja ne pripada kupcu, ako je prije preuzimanja robe znao da roba ima kvar, ili ako je kupac taj kvar prouzročio.

5. U slučaju da se pojavi kvar, kupac može podnijeti prodavatelju reklamaciju i zatražiti zamjenu za novu robu, popravak robe, razuman popust na kupovnu cijenu ili odustati od ugovora.

6. Kupac ima pravo odustati od ugovora ako roba ima značajni kvar, ako se roba ne može pravilno koristiti zbog ponovnog oštećenja ili kvara nakon popravka ili u slučaju velikog broja oštećenja robe.

7. Kršenje ugovora o kupnji značajno je kad je ugovorna stranu koja krši ugovor u trenutku sklapanja ugovora već znala ili trebala je znati da druga strana ne bi sklopila ugovor kad bi ovo kršenje predvidjela.

8. U slučaju kvara koji predstavlja beznačajno kršenje ugovora (bez obzira na to je li kvar popravljiv ili ne), kupac ima pravo na popravak kvara ili razumni popust na kupovnu cijenu.

9. U slučaju popravljivog kvara koji se pojavi više puta nakon popravka (obično treća reklamacija istog kvara ili četvrta reklamacija različith nedostataka) ili ako roba ima veliki broj nedostataka (obično najmanje tri nedostatke), kupac ima pravo tražiti popust na kupovnu cijenu, zamijenu robe ili odustati od ugovora.

10. Pri podnošenju reklamacije kupac je dužan obavijestiti prodavatelja koje pravo je odabrao. Promjena izbora bez pristanka prodavatelja moguća je samo ako je kupac zatražio popravak nedostatka koji se pokaže da ga nije moguće popraviti. Ako kupac svoje pravo iz manjkavog izvršenja ugovora ne odabere na vrijeme, imat će ista prava kao u slučaju beznačajnog kršenja ugovora.

11. U slučaju da popravak ili zamjena robe nisu moguće, na temelju odustanka od ugovora kupac može zahtijevati povrat kupovne cijene u punom iznosu.

12. U slučaju da prodavatelj dokaže da je kupac znao za nedostatak robe prije preuzimanja ili je taj nedostatak prouzročio, prodavatelj nije dužan udovoljiti zahtjevu kupca.

13. Kupac ne može reklamirati robu s popustom iz razloga zbog kojeg je roba na popustu.
Prodavatelj je dužan primiti reklamaciju u bilo kojem poslovnom prostoriju u kojem je primitak reklamacije mogući, ili u sjedištu ili mjestu poslovanja. Prodavatelj je dužan kupcu izdati pisanu potvrdu o tome kada je kupac ostvario pravo, što je sadržajem reklamacije i koji način reklamacije kupac zahtijeva, kao i potvrdu datuma i načina reklamacije, uključujući potvrdu o popravku i trajanje, ili pismeno obrazloženje za odbijanje reklamacije.

15. Prodavatelj ili njime zadužen radnik odlučuje o reklamaciji odmah, u kompliciranijim slučajevima do tri radna dana. U ovaj rok ne uračunava se vrijeme potrebno za stručnu procjenu greške koje je adekvatno prema vrsti proizvoda ili usluge. Prodavatelj je obvezan riješiti reklamaciju najkasnije do 30 kalendarskih dana od njezine primjene. Rok za rješenje reklamacije počinje teći sljedeći dan od primjene reklamacije. Rješenje nakon ovog roka smatra se značajnim kršenjem kupoprodajnog ugovora, a kupac ima pravo na odustanak od ugovora. Trenutkom primjene reklamacije smatra se trenutak kada izraz volje kupca (primjena prava zbog pogrešnog izvršenja) stigne prodavatelju.

16. Prodavatelj pismeno obavještava kupca o rezultatu reklamacije.

17. Pravo koje proizlazi iz manjkavog izvršenja ne pripada kupcu ako je kupac prije preuzimanja robe znao da roba ima nedostatak, ili ako je kupac taj nedostatak prouzročio.

18. U slučaju opravdane reklamacije, kupac ima pravo na naknadu namjerno nastalih troškova nastalih u vezi s reklamacijom. Ovo pravo može kupac ostvariti u prodavatelja u roku od jednog mjeseca nakon isteka jamstvenog roka, u suprotnom slučaju ga sud ne mora odobriti.
19. Kupac može odabrati način reklamacije.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Potpuna (desktop) verzija